UŽ JEN DNES | Získejte 25% slevu se Dny Marianne 🛍️ Doprava zdarma od 999 Kč 🚚

Zpět do e-shopu

Potřebujete poradit? +420 576 776 776

Ovečkárna.cz
Začínáme
Výběr produktu
Doprava a detaily
Hotovo

Reklamace zboží

Pokud se na zboží vyskytla výrobní vada nebo poškození, které není způsobeno používáním, můžete na něj podat reklamaci.
Pro vrácení zboží do 30 dnů od nákupu prosím využijte formulář pro vrácení zboží. Děkujeme!

Provedeme vás reklamací zboží ve čtyřech snadných krocích

  1. Přihlaste se do svého účtu. Nejste registrovaní? Nevadí, objednávku načtete pomocí jejího čísla a svého e-mailu.
  2. Vyberte produkt, který chcete reklamovat.
  3. Doplňte všechny detaily, nahrajte fotku závady, a zvolte způsob, jakým bychom reklamaci vyřešili k vaší co největší spokojenosti.
  4. Počkejte prosím na naši odpověď. Pokud není potřeba zboží doručit fyzicky, vyřešíme vše online a po telefonu.
    Pokud bude doprava nutná, můžete využít zaslání zdarma přes Zásilkovnu.

Pokud potřebujete s něčím pomoci, volejte +420 576 776 776 nebo nám napište e-mail na info@oveckarna.cz.

Zpět do e-shopu

Jakou záruku na zboží poskytujeme?

Na veškeré zboží, které si u nás zakoupíte, se vztahuje dvouletá zákonná záruka. Zákonná záruka znamená, že výrobek splňuje nebo by měl splňovat to, co od něj spotřebitel může rozumně očekávat. Na některé výrobky se vztahuje také záruka výrobce. Tato záruka nijak nesnižuje zákonnou záruku.

Jak podat reklamaci?

Některé zboží není nutné posílat fyzicky, pošlete nám pouze fotografie závady na email info@oveckarna.cz. Poté vás kontaktujeme s dalším postupem. Pokud chcete raději vyplnit reklamační formulář, můžete nahrát fotografie i tímto způsobem. V tomto případě nám dejte prosím vědět emailem, abychom věděli že nemáme čekat na balík se zbožím.

Na jaké vady se vztahuje reklamace?

Pokud se na zboží vyskytne vada, která není způsobena nesprávným užíváním výrobku, může být tato vada podána k reklamaci.

Jak můžu zjistit stav své reklamace?

Do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace vás budeme informovat o výsledku reklamace. Pokud prodávající považuje za nutné, je oprávněn vyzvat kupujícího po uplatnění reklamace k součinnosti při dodání zboží zpět prodávajícímu. Případná doba, po kterou kupující neposkytuje svou součinnost, se nezapočítává do lhůty k vyřízení reklamace.